söndag 3 februari 2013

Från vardagsrummet igen...


 

 
 

 Jaha. Då har förändringarna börjat så smått. Jag har under åren varit väldigt förtjust i gamla plåtskåp. Men har inte riktigt haft plats, sen har jag avvaktat ett tag och nu är jag på igen. Oftast går saker väldigt snabbt här och besluten fattas i ett nafs, utan att blinka. Men jag tycker mig ju ha en ganska bra känsla för vad jag gillar och för vad som passar in här och nu är det då ett plåtskåp på väg in i vardagsrummet. Mannen drog en djup suck när vi stod i Kajsas lada innan idag. Han tyckte mest att det såg gammalt och rostigt ut. Han ser mao inte riktigt det jag ser. ;) Det slutade med att vi lånade hem två av dörrarna till skåpet. För att se. Och det blev en hit, det tyckte till och med mannen, så imorgon hyr vi ett släp och hämtar hem resten.

Ha en fortsatt fin söndag. Och jag passar också på att tipsa om Butikens erbjudande som går ut idag.





13 kommentarer:

  1. Ooohhh ja, det ser ut som gjort för två plåtskåp där :) Fantastisk fint har du och fantastiska bilder tar du :) Tack för inspiration och vackra inlägg. Fortsatt fin söndag !

    SvaraRadera
  2. Men så jädrans snyggt!
    Ett sånt skåp har jag oxå varit på jakt efter..
    Å den där tavlan, Anton Corbijn, hmm.. JA, en sån vill jag oxå ha..
    Känns som jag vill ha allt som du har;)

    Har mailat dig idag ang ett lån av dina sovrumsbilder:)

    /A i Östersund

    SvaraRadera
  3. Helt underbart snyggt!! Gör ni helt rätt i, hämta hem läckerbiten! :)

    SvaraRadera
  4. Kommer bli galet snyggt med det där skåpet..! Älskar stilen...

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra bilder från ditt vardagsrum. Det kommer att bli perfekt med det skåpet där. Jag är på jakt efter ett fint skåp till mitt allrum, helst med perfekt patina. Och ett linneskåp till tvättstugan...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Visst är det snyggt, men inget skåp går upp mot ditt fina vitrinskåp, det är skåpens N:o 1. Du sparar väl det så vi får se det igen? ;)
    <3 Chrisse

    SvaraRadera
  7. Sååå snyggt! Mannen borde väl veta att lita på dig? ;-) Ser fram emot flera bilder!

    SvaraRadera
  8. Det kommer bli grymt! Som vanligt när du fixar och donar :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Kommer att bli kanonfint med skåpen ,Jag gillar dem starkt ,Vi har några gamla står på jobbet som jag sneglar på
    ha en bra måndag

    SvaraRadera
  10. Å vad jag tycker ditt gula skåp är läckert! Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av färgkoden?! Kram Johanna, Ps. De vackra urnorna du har uppe på skåpet, vet du var sådana går att få tag på ? Ds. Tack för underbar inspiration!

    SvaraRadera
  11. Beautiful corner! I'm in love..

    Kisses

    www.durabilite.es

    SvaraRadera
  12. Riktigt riktigt fint. Bara dörrarna precis sådär var fint som dekoration!

    SvaraRadera
  13. Hi, could you tell me where the black lamp next to the bed can be purchased? Thanks :)

    SvaraRadera

Tusen tack att just du tar dig tiden att skriva
några rader. Jag uppskattar det mycket.
Ev. frågor jag får, försöker jag svara på
här i kommentarsfältet.

Varma hälsningar
Anna-Malin